Specjalista ds. budowania marki
Rekrutacja zakończona
Specjalista
Praca hybrydowa
Twoje zadania:
-
stworzenie strategii promocji/kampanii projektu na Polskę oraz wyselekcjonowane kraje Europy
-
stworzenia strategii ekspansji oraz strategii promocji i transformacji na okres poprojektowy
-
koordynacje działań całego satelity polskiego w zakresie promocji w projekcie
-
analiza rezultatów działań oraz wprowadzanie zmian
-
tworzenie budżetu marketingowego
-
kontrola wykonywania KPI projektowych w zakresie promocji
-
tworzenie lub zlecanie materiałów marketingowych
-
prowadzenie/redakcja strony polskiej projektu
Nasze oczekiwania:
-
doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych
-
umiejętność identyfikacji i segmentacji grup docelowych
-
umiejętność tworzenia treści marketingowych
-
zdolność budowania budżetu marketingowego
-
doskonała komunikacja interpersonalna
-
umiejętność rozwiązywania problemów
-
znajomość języka angielskiego
- umiejętność tworzenia treści kreatywnych/ umiejętność redagowania tekstów
- znajomość zasad marketingu
- znajomość zasad SEO
- doświadczenie w pracy międzynarodowej
Oferujemy Tobie:
- naukowo-badawcze środowisko pracy, pełne wyzwań i zmian
- wspieranie rozwoju poprzez dofinansowanie studiów, szkoleń, konferencji itp.
- możliwość odbywania staży naukowych (w Polsce i za granicą)
- wspieranie działalności publikacyjnej
- możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- elastyczne godziny pracy (zaczynamy między godz. 6.00 a 9.00) w modelu hybrydowym
- pakiet benefitów obejmujący: prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie PZU, dofinansowanie działalności rekreacyjnej, dostęp do platformy kafeteryjnej Worksmile
- naukę języków obcych
- świadczenia pieniężne z ZFŚS
- wspieranie pasji pracowników (siatkówka, piłka nożna, zespół muzyczny, drużyna pub quizowa)