Specjalista ds. obsługi klienta

Rekrutacja zakończona

Twoje miejsce pracy:
ul. Estkowskiego 6 w Poznaniu
archiwalne
Archiwalne
 
Dział Obsługi Klienta
Specjalista
praca stacjonarna
Praca stacjonarna

Twoje zadania:

  • profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
  • wsparcie procesu sprzedaży i zapewnienie opieki posprzedażowej
  • współpraca z pracownikami Core Business w ramach realizacji zleceń rynkowych
  • sporządzanie ofert (również przetargowych), zamówień i umów sprzedażowych
  • obsługa procesu wystawiania faktur sprzedaży, w tym monitorowanie i gromadzenie dokumentacji sprzedażowej
  • prowadzenie rejestru umów i zamówień
  • prospecting
  • prowadzenie bazy danych klientów
  • przygotowywanie zestawień danych i dashboardów w zakresie sprzedaży
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy między innymi poprzez uczestnictwo w targach i konferencjach branżowych

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • biegła obsługa komputera – pakiet MS Office, w tym znajomość Excela na poziomie umożliwiającym przygotowanie zestawień sprzedażowych
  • wysoka motywacja i zaangażowanie w pracę
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • zdolności analityczne
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • otwartość na doskonalenie zdolności handlowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)

Oferujemy Tobie:

  • naukowo-badawcze środowisko pracy, pełne wyzwań i zmian
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowanie studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość odbywania staży naukowych (w Polsce i za granicą)
  • wspieranie działalności publikacyjnej
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • elastyczne godziny pracy (zaczynamy między godz. 6.00 a 9.00) w modelu stacjonarnym
  • pakiet benefitów obejmujący: prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie PZU, dofinansowanie działalności rekreacyjnej, dostęp do platformy kafeteryjnej Worksmile
  • naukę języków obcych
  • świadczenia pieniężne z ZFŚS
  • wspieranie pasji pracowników (siatkówka, piłka nożna, zespół muzyczny, drużyna pub quizowa)