Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Twoje miejsce pracy:
ul. Estkowskiego 6 w Poznaniu
ul. Estkowskiego 6 w Poznaniu
Zespoły wspierające
Dział Obsługi Klienta
Młodszy specjalista
Praca hybrydowa
Twoje zadania:
- profesjonalna obsługa klientów Centrum Badań Laboratoryjnych zgodnie ze standardami firmy (kraj, zagranica)
- współpraca z pracownikami core business w ramach realizacji zleceń – wsparcie procesu sprzedaży i zapewnienie opieki posprzedażowej (w tym reklamacje, badanie satysfakcji klienta)
- sporządzanie ofert (również przetargowych), zamówień i umów sprzedażowych
- obsługa procesu wystawiania faktur sprzedaży, w tym monitorowanie i gromadzenie dokumentacji sprzedażowej
- prowadzenie rejestru umów i zamówień
- prowadzenie bazy danych klientów
- przygotowywanie zestawień danych i dashboardów w zakresie sprzedaży
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy między innymi poprzez uczestnictwo w targach i konferencjach branżowych
Nasze oczekiwania:
- duże zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji z klientem
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- biegła obsługa komputera – MS Office, w tym znajomość arkusza kalkulacyjnego na poziomie umożliwiającym przygotowanie zestawień sprzedażowych
- sumienność, dokładność
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- zdolności analityczne
- umiejętność pracy w zespole
- otwartość do doskonalenia zdolności z obszaru obsługi klienta
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na systemie typu CRM
Oferujemy Tobie:
- naukowo-badawcze środowisko pracy, pełne wyzwań i zmian
- wspieranie rozwoju poprzez dofinansowanie studiów, szkoleń, konferencji itp.
- możliwość odbywania staży naukowych (w Polsce i za granicą)
- wspieranie działalności publikacyjnej
- możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
- zatrudnienie na umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy (zaczynamy między godz. 6.00 a 9.00) w modelu hybrydowym
- pakiet benefitów obejmujący: prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie PZU, dofinansowanie działalności rekreacyjnej, dostęp do platformy kafeteryjnej Worksmile
- naukę języków obcych
- świadczenia pieniężne z ZFŚS
- wspieranie pasji pracowników (siatkówka, piłka nożna, zespół muzyczny, drużyna pub quizowa)