Główny specjalista ds. projektów międzynarodowych

Twoje miejsce pracy:
ul. Jana Pawła II 14 w Poznaniu
Centrum Zrównoważonej Gospodarki
 
Dział Zarządzania Projektami i Produktami
Ekspert
Praca stacjonarna

Twoje zadania:

  • poszukiwanie zagranicznych źródeł finansowania projektów
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej projektów
  • współpraca z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu przygotowania dokumentacji projektowej
  • analiza rynku: badanie trendów i potrzeb
  • zarządzanie projektami

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w pozyskiwaniu międzynarodowych projektów B+R
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 – warunek konieczny
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej w wybranych obszarach z zakresu: inżynieria materiałowa, w szczególności technologie spiekania, natryskiwania i druku 3D; inżynieria mechaniczna, w szczególności obróbka plastyczna oraz technologie dla przemysłu spożywczego; technologia chemiczna, w szczególności technologie niskoemisyjne oraz odnawialne źródła energii i energia z odpadów; ochrona środowiska, w szczególności recykling
  • doświadczenie we współpracy w międzynarodowych zespołach projektowych, w tym zarządzanie projektami

Oferujemy Tobie:

  • naukowo-badawcze środowisko pracy, pełne wyzwań i zmian
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowanie studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość odbywania staży naukowych (w Polsce i za granicą)
  • wspieranie działalności publikacyjnej
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • elastyczne godziny pracy (zaczynamy między godz. 6.00 a 9.00) w modelu stacjonarnym
  • pakiet benefitów obejmujący: prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie PZU, dofinansowanie działalności rekreacyjnej, dostęp do platformy kafeteryjnej Worksmile
  • naukę języków obcych
  • świadczenia pieniężne z ZFŚS
  • wspieranie pasji pracowników (siatkówka, piłka nożna, zespół muzyczny, drużyna pub quizowa)