Nowoczesny dwumiesięcznik popularno-naukowy, skierowany do branży logistycznej. Inspirujemy przedsiębiorców i dostarczamy praktycznych rozwiązań w oparciu o innowacyjne wdrożenia, aktualne trendy i unikatową wiedzę. Docieramy do pasjonatów logistyki wszystkich branż i stanowisk, choć uwagi na biznesowy charakter pisma, naszymi odbiorcami są głównie managerowie odpowiedzialni za zarządzanie firmą i łańcuchem dostaw.

50 lat na rynku, 1700 egzemplarzy drukowanych nakładu, 7 000 unikalnych użytkowników wersji elektronicznej.

Na logistyce znamy się najlepiej!

Aktualny numer:

Nr 5/2023, Listopad 2023.

Spis treści numeru: tutaj

ISSN: 1231-5478
GICID: 71.0000.1500.0510

Już 79% polskich internautów decyduje się na zakupy online, jak wynika z najnowszego raportu Gemiusa na temat rozwoju e-commerce w naszym kraju. Najchętniej wybieramy polskie e-sklepy, ale coraz szybciej rośnie także udział zakupów w sklepach zagranicznych (już 30% internautów deklaruje, że wybrało taki sklep). Kupujemy przede wszystkim na dużych platformach zakupowych o ugruntowanej pozycji, typu Allegro, Zalando czy OLX, chętnie także korzystamy z platform chińskiego e-commerce, które szturmem wdzierają się na europejskie rynki, przełamując konwencjonalne strategie marketingu online europejskich graczy e-handlu.Patrząc na e-commerce od strony producenta, sprzedawcy czy operatora logistycznego, jednoznacznie można stwierdzić, że sukces w handlu elektronicznym zależy od umiejętności efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw. Dzisiaj nie sposób już prowadzić efektywnej logistyki bez wsparcia nowoczesnych technologii. Sztuczna inteligencja, VR, Headless, Voice Commerce, rozwiązania chmurowe, ceny dynamiczne, automatyzacja fulfillmentu i dropshippingu to tylko kilka przykładów wykorzystania technologii cyfrowych, które ułatwiają prowadzenie sprzedaży online, przyspieszają realizację zamówień i poprawiają doświadczenie zakupowe klienta.

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami

Prenumerata czasopisma „Logistyka”:

prenumerata@medialogistyka.pl

Zakup reklam w Mediach Logistyka:

reklama@medialogistyka.pl