Specjalista ds. obsługi klienta (projekt AgrifoodTEF)

Twoje miejsce pracy:
ul. Estkowskiego 6 w Poznaniu
Zespoły wspierające
 
Dział Obsługi Klienta
Specjalista
Praca hybrydowa

Twoje zadania:

  • pozyskiwanie firm z branży rolniczej do skorzystania z naszych usług w ramach projektu AgrifoodTEF 
  • profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze wewnętrznymi standardami (sporządzanie ofert, zamówień i umów sprzedażowych)
  • współpraca z pracownikami core business w ramach realizacji zleceń – wsparcie procesu sprzedaży i zapewnienie opieki posprzedażowej (w tym reklamacje, badanie satysfakcji klienta)
  • obsługa procesu wystawiania faktur sprzedaży, w tym monitorowanie i gromadzenie dokumentacji sprzedażowej
  • prowadzenie rejestru umów i zamówień
  • prowadzenie bazy danych klientów
  • przygotowywanie zestawień danych i dashboardów w zakresie sprzedaży

Nasze oczekiwania:

  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1 – warunek konieczny 
  • umiejętność analitycznego myślenia (w zakresie oceny możliwości klienta i dopasowania oferty, identyfikacji potrzeb klienta i proponowania rozwiązań)
  • duże zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji z klientem
  • biegła obsługa pakietu MS Office, w tym znajomość arkusza kalkulacyjnego na poziomie umożliwiającym przygotowanie zestawień sprzedażowych
  • zaangażowanie w pracę i odpowiedzialność
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane: znajomość rynku produkcji maszyn i urządzeń w sektorze rolniczym, doświadczenie w pracy na systemie typu CRM

Oferujemy Tobie:

  • naukowo-badawcze środowisko pracy, pełne wyzwań i zmian
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowanie studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość odbywania staży naukowych (w Polsce i za granicą)
  • wspieranie działalności publikacyjnej
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • elastyczne godziny pracy (zaczynamy między godz. 6.00 a 9.00) w modelu hybrydowym
  • pakiet benefitów obejmujący: prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie PZU, dofinansowanie działalności rekreacyjnej, dostęp do platformy kafeteryjnej Worksmile
  • naukę języków obcych
  • świadczenia pieniężne z ZFŚS
  • wspieranie pasji pracowników (siatkówka, piłka nożna, zespół muzyczny, drużyna pub quizowa)