Postępowanie ofertowe na sprzedaż składnika majątku: VW Passat B8

Dyrektor Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego
niniejszym ogłasza postępowanie ofertowe na sprzedaż składnika majątku

  1. Przedmiot sprzedaży:
  • nazwa: auto VW Passat B8 (PO 5S093).
  1. Opis szczegółowy przedmiotu sprzedaży:

opis szczegółowy znajduje się w załączniku nr 1.

  1. Cena wywoławcza:

57 200,00 zł brutto.

  1. Sposób składania oferty:
  • za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając ofertę na adres: komisja.lsm@pit.lukasiewicz.gov.pl
  • na podpisanym formularzu stanowiącym załącznik nr 2 (forma pisemna lub elektroniczna),
  • termin składania ofert: 27.09.2024, godz. 12:00.
  1. Sposób oceny oferty:
  • kryterium jest najwyższa cena,
  • w przypadku dwóch ofert o tej samej wartości, o kolejności decyduje data wpływu,
  • oferta zostanie odrzucona w przypadku złożenia po wyznaczonym terminie,
  • oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy treść lub forma będzie niezgodna z treścią niniejszego ogłoszenia.
  1. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot sprzedaży:

po uprzednim umówieniu terminu oględzin; osoba kontaktowa: Sylwia Kaczmarek, tel.: 661 125 224.

  1. Osoba do kontaktu:

Przewodniczący Komisji

Marek Kirmuć

tel.: 887 834 963

e-mail: komisja.lsm@pit.lukasiewicz.gov.pl

 

 

OPIS SZCZEGÓŁOWY PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY:

  1. Samochód osobowy VOLKSAWGEN PO 5SO93
  2. Wersja: Passat B8 2.0 TSI Highline DSG

Rok produkcji: 2016

Data pierwszej rejestracji: 2016/05/17

Wskazanie drogomierza: 261431 km

Kolor powłoki lakierowej, (rodzaj lakieru): SREBRNY 2- warstwowy z efektem metalicznym

Dop. masa całk.: 2080 kg

Rodzaj nadwozia: sedan 4 drzwiowy

Jednostka napędowa: z zapłonem iskrowym ( wtrysk)

Pojemność / Moc silnika: 1984 ccm / 162 kW (220 KM)

Doładowanie: turbosp. z chłodn. powietrza

Liczba cylindrów / Układ cylindrów / Liczba zaworów: 4 / rzędowy / 16

Rodzaj skrzyni biegów:  automatyczna

Rodzaj napędu: przedni (4×2)

Wyposażenie:

– ABS

– dysze spryskiwaczy podgrzewane

– fotel z regulacją elektryczną

– gniazdo 12V oraz 12 V w bagażniku

– hamulec postojowy automatyczny

– hamulec wielokolizyjny

– immobilizer

– kierunkowskaz LED

– Climatyronic 3 strefowy

–  kolumna kierownicy z regulacją wys. i głębokości

– komputer MFA Premium

–  kurtyny powietrzne boczne

– lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie

– poduszki powietrzne boczne przednie

– schowek chłodzony

– system jazdy ESP

– system MSR  oraz ASR

– system stabilizacji toru jazdy TSA

– system start- stop

– system XDS

– szyby atermiczne

– światła LED

– tapicerka skórzana

– tarcze kół 17”

– audio system Composition Colour

– czujniki parkowania

– fotele przednie podgrzewane z regulacją wysokości

– kierownica multifunkcyjna

– system Park Pilot

– tempomat z aktywnym ACC i Front Assist

– kamera cofania

– lakier metalizowany

– lusterka zewnętrzne składane elektrycznie

– Pakiet Business

Stan techniczny:

Stan techniczny bardzo dobry. Nieliczne zarysowania lakieru i wgniecenia. Wnętrze bez zastrzeżeń. Kluczyki 1 komplet.

 

Cena wywoławcza brutto: 57200  zł (w tym VAT 23% 10695,93 zł)

 

FORMULARZ OFERTY

postępowanie ofertowe na sprzedaż składnika majątku auto VW Passat B8 (PO 5S093)

 

Nazwa firmy lub imię i nazwisko oferenta:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

NIP/REGON/KRS/CEIDG lub inny rejestr w przypadku oferenta zagranicznego:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Adres:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Adres do doręczeń:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Dane do kontaktu:

 

Imię i nazwisko osoby kontaktowej: ……………………………………………………………………………………..

 

nr telefonu: ………………………………………………… e-mail: …………………………………………………………

 

 

W odpowiedzi na postępowanie ofertowe nr KLSM/SP/013/2024 na sprzedaż auta VW Passat B8 (PO 5S093):

 

  1. Oferuję cenę nabycia brutto w wysokości: ……………………………… PLN.
  2. Jednocześnie oświadczam, że:
  • zapoznałem się z warunkami zawartymi w ogłoszeniu i przyjmuję te warunki bez zastrzeżeń,
  • stan środka trwałego będącego przedmiotem postepowania jest mi znany i go akceptuję,
  • zobowiązuję się, w przypadku dokonania wyboru naszej oferty, do stawienia się w terminach i miejscach wskazanych przez sprzedawcę celem finalizacji transakcji,
  • termin związania niniejszą ofertą wynosi 20 dni roboczych od upływu terminu składania ofert,
  • wszystkie informacje zawarte w formularzu ofertowym są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia sprzedawcy w błąd.

 

……………………………………………………                                 ……………………………………………………

data sporządzenia oferty                                            podpis oferenta

 

 

 

 

Klauzula informacyjna w Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznańskim Instytucie Technologicznym dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku ze składaniem ofert

Stosownie do postanowień art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informujemy, że:

 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny (dalej „Łukasiewicz – PIT”).

Z Łukasiewicz – PIT można się skontaktować w następujący sposób:

  1. listownie: ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań
  2. telefonicznie: 61 850 48 90
  3. przez e-mail: office@pit.lukasiewicz.gov.pl

Wyznaczono inspektora ochrony danych, którym można się kontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz korzystaniem z praw, które Pani/Panu w związku z tym przysługują. Z inspektorem można się kontaktować przez e-mail: iod@pit.lukasiewicz.gov.pl

 

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Celem przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja wszystkich niezbędnych czynności związanych z złożeniem przez Pana/Panią oferty oraz jej rozpatrzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Przy realizacji wskazanego celu przetwarzane są dane osobowe:

  1. kontrahentów będących osobami fizycznymi;
  2. osób reprezentujących kontrahentów (w tym prokurentów, pełnomocników);
  3. pracowników kontrahentów i współpracowników kontrahentów wyznaczonych do kontaktu.

 

PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w związku z podjęciem na żądanie podmiotu danych działań przed zawarciem umowy;
  2. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających ze stosownych przepisów prawa;
  3. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w związku z koniecznością przetwarzania danych osobowych do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, tj. realizacji przetargu na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego do części nieruchomości, zapewnienia bezpieczeństwa (przy wykorzystaniu monitoringu).

 

KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH

Zakres przetwarzanych danych osobowych kontrahenta będącego osobą fizyczną, osób uprawnionych do reprezentowania kontrahenta (w tym prokurentów, pełnomocników) oraz pracowników i współpracowników kontrahentów wyznaczonych do kontaktu obejmuje między innymi: imię, nazwisko, miejsce pracy, numer służbowego telefonu, służbowy adres email oraz NIP lub dane przekazane przez podmiot składający ofertę.

 

ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Przetwarzane dane osobowe uzyskane zostały:

  1. w przypadku kontrahenta będącego osobą fizyczną, osób uprawnionych do reprezentowania kontrahenta (w tym prokurentów pełnomocników) – bezpośrednio od tych osób lub z ogólnodostępnych źródeł (rejestry urzędowe, Internet, itd.);
  2. w przypadku pracowników i współpracowników kontrahentów wyznaczonych do kontaktu – bezpośrednio od tych osób, od kontrahenta lub z ogólnodostępnych źródeł (rejestry urzędowe, Internet, itd.).

 

INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH

Zdarza się, że w pewnych sytuacjach Pani/Pana dane osobowe przekazywane są innym odbiorcom. Może się tak stać, gdy wymaga tego usługa, z której korzysta Łukasiewicz – PIT (np. usługi IT, finansowe, ubezpieczeniowe, audytowe, kurierskie i pocztowe, niszczenie i archiwizacja dokumentacji, obsługa prawna). Za każdym razem udostępnienie Pani/Pana danych osobowych odbiorcy odbywa się w zgodzie z przepisami RODO.

 

PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ

Standardowo Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Jeśli jednak dochodzi do takiego przekazania to zawsze następuje to zgodnie z przepisami RODO.

Łukasiewicz – PIT korzysta z Microsoft Office 365, co może spowodować przekazanie Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego. Regulamin korzystania z usług online w zakresie MS Office 365 oraz zobowiązania w odniesieniu do przetwarzania i zabezpieczania danych użytkownika oraz danych osobowych przez usługi online określa dokumentacja Microsoft, w tym w szczególności:

  • oświadczenie o ochronie prywatności – https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement;
  • umowa dotycząca usług Microsoft (Microsoft Services Agreement, MSA) – https://www.microsoft.com/pl-pl/servicesagreement/.

Microsoft 365 jest zgodny z międzynarodowymi normami dotyczącymi standardów ochrony, czego potwierdzeniem jest certyfikat ISO/IEC 27001:2005. Usługa poddawana jest ponadto regularnym audytom. Usługa posiada certyfikat zgodności swoich usług z normą ochrony danych osobowych w chmurze ISO 27018, co oznacza, że przechowywane w chmurze dane klientów nie będą wykorzystywane w celach marketingowych bez ich wiedzy.

 

OKRES, PRZEZ KTÓRY DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZECHOWYWANE

Pani/Pana dane osobowe przechowywane są do czasu zrealizowania przez Łukasiewicz – PIT celu, w którym to przetwarzanie jest realizowane. Okres przetwarzania wynika również z przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów finansowych i o archiwizacji, tj. ustawy o VAT oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, oraz aktów wewnętrznych obowiązujących u Administratora w zakresie tworzenia i przechowywania dokumentacji.

 

PAŃSTWA PRAWA

Osobom, których dane przetwarza Łukasiewicz – PIT przysługuje prawo do żądania od Łukasiewicz – PIT dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania (jeżeli przetwarzanie obywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a także prawo do przenoszenia danych (jeżeli przetwarzanie obywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Aby skorzystać ze swoich praw, proszeni są Państwo o skontaktowanie się z Łukasiewicz – PIT, który w takim przypadku zawsze analizuje czy zachodzą przesłanki do skorzystania z poszczególnych praw, zgodnie ze szczegółowymi regulacjami RODO w tym zakresie.

 

SKARGA DO PREZESA UODO

Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do złożenia skargi związanej z przetwarzaniem jej danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podanie danych osobowych jest wymagane do realizacji czynności związanych z złożeniem przez Pana/Panią oferty oraz jej rozpatrzeniem. Niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości realizacji ww. działań.

 

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE

Jako administrator Łukasiewicz – PIT nie przetwarza danych osobowych w sposób polegający na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

OBOWIĄZEK PRZEKAZANIA INFORMACJI O KLAUZULI

Kontrahent dysponujący danymi osobowymi osób fizycznych, których dane osobowe są przetwarzane w związku z realizacją czynności związanych z złożeniem przez kontrahenta oferty oraz jej rozpatrzeniem, zobowiązany jest zapoznać te osoby z treścią niniejszej klauzuli.