Postępowanie ofertowe na sprzedaż składnika majątku: Dacia Duster II
Dyrektor Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego
niniejszym ogłasza postępowanie ofertowe na sprzedaż składnika majątku
- Przedmiot sprzedaży:
- nazwa: auto Dacia Duster II (PO 8JR84).
- Opis szczegółowy przedmiotu sprzedaży:
opis szczegółowy znajduje się w załączniku nr 1.
- Cena wywoławcza:
46 500,00 zł brutto.
- Sposób składania oferty:
- za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając ofertę na adres: komisja.lsm@pit.lukasiewicz.gov.pl
- na podpisanym formularzu stanowiącym załącznik nr 2 (forma pisemna lub elektroniczna),
- termin składania ofert: 27.09.2024, godz. 12:00.
- Sposób oceny oferty:
- kryterium jest najwyższa cena,
- w przypadku dwóch ofert o tej samej wartości, o kolejności decyduje data wpływu,
- oferta zostanie odrzucona w przypadku złożenia po wyznaczonym terminie,
- oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy treść lub forma będzie niezgodna z treścią niniejszego ogłoszenia.
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot sprzedaży:
po uprzednim umówieniu terminu oględzin; osoba kontaktowa: Sylwia Kaczmarek, tel.: 661 125 224.
- Osoba do kontaktu:
Przewodniczący Komisji
Marek Kirmuć
tel.: 887 834 963
e-mail: komisja.lsm@pit.lukasiewicz.gov.pl
OPIS SZCZEGÓŁOWY PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY:
- Samochód osobowy: DACIA Duster MR`18 E6
- Wersja: Prestige
Rok produkcji: 2018
Data pierwszej rejestracji: 2019/01/28
Wskazanie drogomierza: 163553 km
Kolor powłoki lakierowej, (rodzaj lakieru): Szary 2-warstwowy z efektem metalicznym
Dop. masa całk.: 1712kg
Rodzaj nadwozia: kombi (uniwersalne) 5 drzwiowe 5 osobowe
Jednostka napędowa: z zapłonem iskrowym(wtrysk)
Pojemność / Moc silnika: 1598 ccm / 84kW (114KM)
Liczba cylindrów / Układ cylindrów / Liczba zaworów: 4 / rzędowy / 16
Rodzaj skrzyni biegów: manualna
Rodzaj samochodu: samochód osobowy
Wyposażenie:
-ABS – system zapobiegający blokowaniu kół
-Siedzenia tylne składane
-Boczne elementy foteli ze skóry ekologicznej
-Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa przednich
-Gniazdo 12Vdla przedniego rządu siedzeń x1
-Sygnalizacja otwartych drzwi
-Gniazdo 12Vdla tylnego rządu siedzeń x1
-System dynamicznej kontroli toru jazdy ESC
-Kamera cofania
-System kontroli ciśnienia w oponach
-Kieszenie w drzwiach przednich
-System kontroli martwego pola BSW
-Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
-System kontroli trakcji ESC
-Klimatyzacja
– System wspomagania nagłego hamowania AFU
-Kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
-System wspomagania parkowania tyłem
– Komputer pokładowy
-System wspomagania ruszania pod górę HSA
-Końcówka układu wydechowego chromowana
-Szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
– Kurtyny powietrzne boczne
-Szyby tylne przyciemniane
– Lusterka zewnętrzne podgrzewane elektrycznie
– Szyby tylne regulowane elektrycznie
-Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie
-Światła do jazdy dziennej LED
-Lusterka zewnętrzne w kolorze chromu satynowego
-Światła p/mgielne przednie
– Mapa Europy Wschodniej – wersja podstawowa
-Światła włączane automatycznie, wycieraczki manualne
-Mocowanie fotelików dziecięcych na skrajnych siedzeniach II rzędu
– Światło dodatkowe STOP
-Napinacze pasów bezpieczeństwa
-Tapicerka tekstylna czarna z białymi przeszyciami
-Obramowania nawiewów powietrza chromowane
-Obrotomierz
-Tarcze kół aluminiowe 17″ Maldive
-Tryb jazdy Eco
-Oparcie siedzeń tylnych dzielone 1/3:2/3
-Wskaźnik temperatury zewnętrznej
-Osłony podwozia w kolorze satynowego chromu
– (przód i tył) Wskaźnik zmiany biegu
– Oświetlenie przestrzeni bagażowej
-Wspomaganie układu kierowniczego zmienne elektryczne
-Oświetlenie schowka
-Wycieraczka szyby tylnej
-Podłokietnik fotela kierowcy
– Zagłówki foteli przednich z regulacją wysokości
-Poduszka powietrzna kierowcy
– Zagłówki siedzeń tylnych 3 szt.
-Poduszka powietrzna pasażera
-Zamek centralny zdalnie sterowany
-Poduszki powietrzne boczne przednie
-Zderzaki górna część w kolorze nadwozia, dolna czarna
-Relingi dachowe w kolorze ciemnego metalu
– Zestaw naprawczy opon
-Schowek pod siedzeniem pasażera
Nazwa pakietu / elementu:
-Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, z podłokietnikiem Fotel kierowcy z regulacją wysokości Fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego Podłokietnik fotela kierowcy Schowek pod siedzeniem pasażera
-Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą ekologiczną Kierownica pokryta skórą ekologiczną Dźwignia zmiany biegów pokryta skórą ekologiczną
-Pakiet Multimedia (P1) 4×4 System nawigacji satelitarnej Kamera cofania Złącze „USB” Wyświetlacz 7″ Wyświetlacz dotykowy 7″ Radio cyfrowe DAB Mapa Europy Wschodniej – wersja podstawowa Monitor 4×4
-Pakiet Plus System nawigacji satelitarnej Złącze „USB” Wyświetlacz 7″ Radio cyfrowe DAB Kierownica pokryta skórą ekologiczną Mapa Europy Wschodniej – wersja podstawowa Dźwignia zmiany biegów pokryta skórą ekologiczną
-System Media Nav Evolution System nawigacji satelitarnej Złącze „USB” Wyświetlacz 7″ Radio cyfrowe DAB
-Tempomat z ogranicznikiem prędkości Ogranicznik prędkości Tempomat
Stan techniczny:
Stan techniczny bardzo dobry. Zarysowania lakieru, wgniotki, Kluczyki 1 szt z immob.
Cena wywoławcza brutto: 46500 zł ( w tym VAT 8695,12 zł)
FORMULARZ OFERTY
postępowanie ofertowe na sprzedaż składnika majątku – auto Dacia Duster II (PO 8JR84)
Nazwa firmy lub imię i nazwisko oferenta:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP/REGON/KRS/CEIDG lub inny rejestr w przypadku oferenta zagranicznego:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres do doręczeń:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Dane do kontaktu:
Imię i nazwisko osoby kontaktowej: ……………………………………………………………………………………..
nr telefonu: ………………………………………………… e-mail: …………………………………………………………
W odpowiedzi na postępowanie ofertowe nr KLSM/SP/010/2024 na sprzedaż auta Dacia Duster II (PO 8JR84):
- Oferuję cenę nabycia brutto w wysokości: ……………………………… PLN.
- Jednocześnie oświadczam, że:
- zapoznałem się z warunkami zawartymi w ogłoszeniu i przyjmuję te warunki bez zastrzeżeń,
- stan środka trwałego będącego przedmiotem postepowania jest mi znany i go akceptuję,
- zobowiązuję się, w przypadku dokonania wyboru naszej oferty, do stawienia się w terminach i miejscach wskazanych przez sprzedawcę celem finalizacji transakcji,
- termin związania niniejszą ofertą wynosi 20 dni roboczych od upływu terminu składania ofert,
- wszystkie informacje zawarte w formularzu ofertowym są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia sprzedawcy w błąd.
…………………………………………………… ……………………………………………………
data sporządzenia oferty podpis oferenta
Klauzula informacyjna w Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznańskim Instytucie Technologicznym dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku ze składaniem ofert
Stosownie do postanowień art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informujemy, że:
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny (dalej „Łukasiewicz – PIT”).
Z Łukasiewicz – PIT można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie: ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań
- telefonicznie: 61 850 48 90
- przez e-mail: office@pit.lukasiewicz.gov.pl
Wyznaczono inspektora ochrony danych, którym można się kontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz korzystaniem z praw, które Pani/Panu w związku z tym przysługują. Z inspektorem można się kontaktować przez e-mail: iod@pit.lukasiewicz.gov.pl
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Celem przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja wszystkich niezbędnych czynności związanych z złożeniem przez Pana/Panią oferty oraz jej rozpatrzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Przy realizacji wskazanego celu przetwarzane są dane osobowe:
- kontrahentów będących osobami fizycznymi;
- osób reprezentujących kontrahentów (w tym prokurentów, pełnomocników);
- pracowników kontrahentów i współpracowników kontrahentów wyznaczonych do kontaktu.
PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
- 6 ust. 1 lit. b) RODO – w związku z podjęciem na żądanie podmiotu danych działań przed zawarciem umowy;
- 6 ust. 1 lit. c) RODO – w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających ze stosownych przepisów prawa;
- 6 ust. 1 lit. f) RODO – w związku z koniecznością przetwarzania danych osobowych do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, tj. realizacji przetargu na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego do części nieruchomości, zapewnienia bezpieczeństwa (przy wykorzystaniu monitoringu).
KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH
Zakres przetwarzanych danych osobowych kontrahenta będącego osobą fizyczną, osób uprawnionych do reprezentowania kontrahenta (w tym prokurentów, pełnomocników) oraz pracowników i współpracowników kontrahentów wyznaczonych do kontaktu obejmuje między innymi: imię, nazwisko, miejsce pracy, numer służbowego telefonu, służbowy adres email oraz NIP lub dane przekazane przez podmiot składający ofertę.
ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH
Przetwarzane dane osobowe uzyskane zostały:
- w przypadku kontrahenta będącego osobą fizyczną, osób uprawnionych do reprezentowania kontrahenta (w tym prokurentów pełnomocników) – bezpośrednio od tych osób lub z ogólnodostępnych źródeł (rejestry urzędowe, Internet, itd.);
- w przypadku pracowników i współpracowników kontrahentów wyznaczonych do kontaktu – bezpośrednio od tych osób, od kontrahenta lub z ogólnodostępnych źródeł (rejestry urzędowe, Internet, itd.).
INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH
Zdarza się, że w pewnych sytuacjach Pani/Pana dane osobowe przekazywane są innym odbiorcom. Może się tak stać, gdy wymaga tego usługa, z której korzysta Łukasiewicz – PIT (np. usługi IT, finansowe, ubezpieczeniowe, audytowe, kurierskie i pocztowe, niszczenie i archiwizacja dokumentacji, obsługa prawna). Za każdym razem udostępnienie Pani/Pana danych osobowych odbiorcy odbywa się w zgodzie z przepisami RODO.
PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ
Standardowo Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Jeśli jednak dochodzi do takiego przekazania to zawsze następuje to zgodnie z przepisami RODO.
Łukasiewicz – PIT korzysta z Microsoft Office 365, co może spowodować przekazanie Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego. Regulamin korzystania z usług online w zakresie MS Office 365 oraz zobowiązania w odniesieniu do przetwarzania i zabezpieczania danych użytkownika oraz danych osobowych przez usługi online określa dokumentacja Microsoft, w tym w szczególności:
- oświadczenie o ochronie prywatności – https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement;
- umowa dotycząca usług Microsoft (Microsoft Services Agreement, MSA) – https://www.microsoft.com/pl-pl/servicesagreement/.
Microsoft 365 jest zgodny z międzynarodowymi normami dotyczącymi standardów ochrony, czego potwierdzeniem jest certyfikat ISO/IEC 27001:2005. Usługa poddawana jest ponadto regularnym audytom. Usługa posiada certyfikat zgodności swoich usług z normą ochrony danych osobowych w chmurze ISO 27018, co oznacza, że przechowywane w chmurze dane klientów nie będą wykorzystywane w celach marketingowych bez ich wiedzy.
OKRES, PRZEZ KTÓRY DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZECHOWYWANE
Pani/Pana dane osobowe przechowywane są do czasu zrealizowania przez Łukasiewicz – PIT celu, w którym to przetwarzanie jest realizowane. Okres przetwarzania wynika również z przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów finansowych i o archiwizacji, tj. ustawy o VAT oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, oraz aktów wewnętrznych obowiązujących u Administratora w zakresie tworzenia i przechowywania dokumentacji.
PAŃSTWA PRAWA
Osobom, których dane przetwarza Łukasiewicz – PIT przysługuje prawo do żądania od Łukasiewicz – PIT dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania (jeżeli przetwarzanie obywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a także prawo do przenoszenia danych (jeżeli przetwarzanie obywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Aby skorzystać ze swoich praw, proszeni są Państwo o skontaktowanie się z Łukasiewicz – PIT, który w takim przypadku zawsze analizuje czy zachodzą przesłanki do skorzystania z poszczególnych praw, zgodnie ze szczegółowymi regulacjami RODO w tym zakresie.
SKARGA DO PREZESA UODO
Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do złożenia skargi związanej z przetwarzaniem jej danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych jest wymagane do realizacji czynności związanych z złożeniem przez Pana/Panią oferty oraz jej rozpatrzeniem. Niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości realizacji ww. działań.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE
Jako administrator Łukasiewicz – PIT nie przetwarza danych osobowych w sposób polegający na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
OBOWIĄZEK PRZEKAZANIA INFORMACJI O KLAUZULI
Kontrahent dysponujący danymi osobowymi osób fizycznych, których dane osobowe są przetwarzane w związku z realizacją czynności związanych z złożeniem przez kontrahenta oferty oraz jej rozpatrzeniem, zobowiązany jest zapoznać te osoby z treścią niniejszej klauzuli.